رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به پابرگ

ایزو 10002

گواهینامه ایزو10002

 

ایزو10002 مدیریت کیفیت – رضایت مشتری

ایزو10002 راهنمای مدیریت شکایات مشتری است.
این استاندارد دستورالعمل هایی را برای فرآیند رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات و خدمات در یک سازمان، از جمله برنامه ریزی، طراحی، توسعه، بهره برداری، نگهداری و بهبود ارائه می دهد.
فرآیند رسیدگی به شکایات برای استفاده به عنوان یکی از فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت مناسب است.
متناسب با نیاز ها ی سازمان / شرکت ها هرچند سال یکبار با هدف کارایی بیشتر به روز رسانی می شود .
بسیاری سازمان ها و شرکت ها  برای ارتباط با سایرین الزام به اجرای الزامات آن دارند .

اخذ گواهینامه ایزو10002

نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو توسط نهادهای اعتبار دهنده براساس الزامات استاندارد ایزو 17021 ارزیابی و تایید می شوند .
با آگاهی از روند اعتبار بخشی  شما می توانید تا حدودی از اعتبار مرجع صادرکننده آگاهی پیدا کنید .
در صورت عدم اطمینان از انتخاب مرجع یا هرگونه پرسش در زمینه استانداردهای ایزو کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند .
مرجع صدور DNW  مورد تایید ASCB  انگلستان و دارای مجوز از وزارت صنعت  می باشد .
ما  علاوه بر صدورگواهینامه ایزو ، تجربه و دانش در زمینه آموزش و همراهی در پیاده سازی و نگهداری  استانداردهای سیستم مدیریت  را دارا هستیم.

مشاوره ایزو10002

ایزو 10002 برای استفاده توسط هر سازمانی صرف نظر از نوع یا اندازه آن، یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهد در نظر گرفته شده است.
همچنین برای استفاده توسط سازمان  در تمام بخش ها در نظر گرفته شده است.
ضمیمه B به طور خاص راهنمایی برای مشاغل کوچک ارائه می دهد.
مراحل پیاده سازی ایزو10002 و هر استاندارد سیستم مدیریت به شرح زیر است :

گپ آنالیز : شناسایی سازمان و اهداف آن و تحلیل درست از فاصله بین وضعیت موجود و وضعیت موردانتظار
برنامه ریزی و طراحی :  طراحی  روش  و فرآیند برای رسیدن به وضعیت مورد انتظار و اهداف
مستندسازی :  ایجاد مستندات لازم جهت اجرایی کردن روش  و ایجاد گزارشات
اجرا: اجرا و به گردش درآوردن مستندات طراحی شده برای رسیدن به اهداف سازمانی
پایش و اصلاح :  ارزیابی کارایی روش  و اصلاح در صورت نیاز
ممیزی داخلی
آموزش ایزو10002 شامل دو سرفصل است :
الزامات ایزو10002
ممیزی داخلی ایزو10002

دوره آموزشی DNW   در محل سازمان/ شرکت  در طی دوره پیاده سازی استاندارد برگزار می گردد .
امکان برگزاری دوره آموزشی برای تمام متقاضیان در تمام شهر ها  ، با هماهنگی وجود دارد .

هدف  ایزو10002

مشتری مداری
مدیریت شکایات
رویکرد فرآیندی
پیشرفت مستمر

مزایای ایزو10002

سازماندهی فرایند
بهبود کارایی فرآیند
بهبود مستمر
مستندسازی و ایجاد گزارش
به روز رسانی مدیریت شکایات
برآورده کردن نیازهای مشتری و الزامات قانونی
افزایش رضایت مشتری با ایجاد محیطی متمرکز بر مشتری که برای بازخورد (از جمله شکایات) باز باشد، حل و فصل هر گونه شکایت دریافتی، و افزایش توانایی سازمان برای بهبود محصولات و خدمات خود، از جمله خدمات مشتری؛
مشارکت و تعهد مدیریت ارشد از طریق کسب و استقرار کافی منابع، از جمله آموزش پرسنل.
شناخت و رسیدگی به نیاز و انتظارات شاکیان.
ارائه یک فرآیند شکایت باز، مؤثر و با استفاده آسان برای شاکیان؛
تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمات، از جمله خدمات مشتری؛
ممیزی فرآیند رسیدگی به شکایات.
بررسی اثربخشی و کارایی

همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از گواهینامه ایزو هم دیدن فرمایید.

DNW  ارائه دهنده خدمات آموزش ، ممیزی و صدور گواهینامه ایزو .

گواهینامه DNW معتبر با کد رجیستری یکتا تنهاقابل پیگیری در سایت DNWcert.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس

تهران خ شریعتی قلهک کوچه سجاد پلاک 70 واحد 9

شماره تماس

09123167870

021-22621530

طراحی و پشتیبانی  3klik.ir

تماس با ما