ایزو10004 مدیریت کیفیت – رضایت مشتری
ایزو10004راهنمای نظارت و اندازه گیری .
این استاندارد دستورالعمل هایی را برای تعریف و اجرای فرآیندهایی برای نظارت و سنجش رضایت مشتری ارائه می دهد.
و برای استفاده توسط هر سازمانی صرف نظر از نوع یا اندازه آن، یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهد در نظر گرفته شده است. تمرکز این سند بر مشتریان خارج از سازمان است.
فرآیند رسیدگی به شکایات برای استفاده به عنوان یکی از فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت مناسب است.
متناسب با نیاز ها ی سازمان / شرکت ها هرچند سال یکبار با هدف کارایی بیشتر به روز رسانی می شود .
بسیاری سازمان ها و شرکت ها برای ارتباط با سایرین الزام به اجرای الزامات آن دارند .
اخذ گواهینامه ایزو10004
نهاد صادرکننده گواهینامه ایزو توسط نهادهای اعتباردهنده براساس الزامات استاندارد ایزو 17021 ارزیابی و تایید می شوند .
با آگاهی از روند اعتبار بخشی شما می توانید تا حدودی از اعتبار مرجع صادرکننده آگاهی پیدا کنید .
در صورت عدم اطمینان از انتخاب مرجع یا هرگونه پرسش در زمینه استانداردهای ایزو کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند .
مرجع صدور DNW مورد تایید ASCB انگلستان و دارای مجوز از وزارت صنعت می باشد .
ما علاوه بر صدورگواهینامه ایزو ، تجربه و دانش در زمینه آموزش و همراهی در پیاده سازی و نگهداری استانداردهای سیستم مدیریت را دارا هستیم.
مشاوره ایزو10004
مراحل پیاده سازی ایزو10004 و هر استاندارد سیستم مدیریت به شرح زیر است :
گپ آنالیز : شناسایی سازمان و اهداف آن و تحلیل درست از فاصله بین وضعیت موجود و وضعیت موردانتظار
برنامه ریزی و طراحی : طراحی روش ها و فرآیندها برای رسیدن به وضعیت مورد انتظار و اهداف
مستندسازی : ایجاد مستندات لازم جهت اجرایی کردن روش ها و ایجاد گزارشات
اجرا: اجرا و به گردش درآوردن مستندات طراحی شده برای رسیدن به اهداف سازمانی
پایش و اصلاح : ارزیابی کارایی روش ها و اصلاح در صورت نیاز
ممیزی داخلی
آموزش ایزو10004
آموزش ایزو10004 شامل دو سرفصل است :
الزامات ایزو10004
ممیزی داخلی ایزو10004
دوره آموزشی DNW در محل سازمان/ شرکت در طی دوره پیاده سازی استاندارد برگزار می گردد .
امکان برگزاری دوره آموزشی برای تمام متقاضیان در تمام شهر ها ، با هماهنگی وجود دارد .
هدف ایزو10004
- مشتری مداری
- نظارت و سنجش رضایت مشتری
- رویکرد فرآیندی
- پیشرفت مستمر
مزایای ایزو10004
- سازماندهی فرایند رسیدگی به شکایات
- بهبود کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات
- بهبود مستمر
- مستندسازی و ایجاد گزارش
- به روز رسانی مدیریت شکایات
- برآورده کردن نیازهای مشتری و الزامات قانونی
- افزایش رضایت مشتری با ایجاد محیطی متمرکز بر مشتری
- مشارکت و تعهد مدیریت ارشد از طریق کسب و استقرار کافی منابع، از جمله آموزش پرسنل.
- شناخت و رسیدگی به نیازها و انتظارات مشتریان.
- تجزیه و تحلیل و ارزیابی میزان رضایت مشتری به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمات، از جمله خدمات مشتری؛
- ممیزی فرآیند سنجش رضایت مشتری
- بررسی اثربخشی و کارایی فرآیند سنجش رضایت
همچنین شما میتوانید با مطالعه و بررسی صفحه گواهینامه ایزو از انواع ایزو و روند اخذ ایزو مطلع شوید.
DNW ارائه دهنده خدمات آموزش ، ممیزی و صدور گواهینامه ایزو .
گواهینامه DNW معتبر با کد رجیستری یکتا تنهاقابل پیگیری در سایت DNWcert.com