رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به پابرگ

ایزو 10004

ایزو 10004

ایزو 10004 ویا گواهینامه ایزو 10004 ، استاندارد سیستم مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمای  نظارت و اندازه گیری .

این استاندارد دستورالعمل هایی را برای تعریف و اجرای فرآیندهایی برای نظارت و سنجش رضایت مشتری ارائه می دهد.

و برای استفاده توسط هر سازمانی صرف نظر از نوع یا اندازه آن، یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهد در نظر گرفته شده است. تمرکز این سند بر مشتریان خارج از سازمان است.

فرآیند رسیدگی به شکایات برای استفاده به عنوان یکی از فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت مناسب است.

متناسب با نیاز ها ی سازمان / شرکت ها هرچند سال یکبار با هدف کارایی بیشتر به روز رسانی می شود .

بسیاری سازمان ها و شرکت ها  برای ارتباط با سایرین الزام به اجرای الزامات آن دارند .

اخذ گواهینامه  ایزو 10004

نهاد صادرکننده گواهینامه ایزو توسط نهادهای اعتباردهنده براساس الزامات استاندارد ایزو 17021  ارزیابی و تایید می شوند .

با آگاهی از روند اعتبار بخشی  شما می توانید تا حدودی از اعتبار مرجع صادرکننده آگاهی پیدا کنید .

در صورت عدم اطمینان از انتخاب مرجع یا هرگونه پرسش در زمینه استانداردهای ایزو کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند .

مرجع صدور DNW  مورد تایید ASCB  انگلستان و دارای مجوز از وزارت صنعت  می باشد .

ما  علاوه بر صدورگواهینامه ایزو ، تجربه و دانش در زمینه آموزش و همراهی در پیاده سازی و نگهداری  استانداردهای سیستم مدیریت  را دارا هستیم.

مشاوره  ایزو 10004

مراحل پیاده سازی ایزو 10004 و هر استاندارد سیستم مدیریت به شرح زیر است :

گپ آنالیز : شناسایی سازمان و اهداف آن و تحلیل درست از فاصله بین وضعیت موجود و وضعیت موردانتظار

برنامه ریزی و طراحی :  طراحی  روش ها و فرآیندها  برای رسیدن به وضعیت مورد انتظار و اهداف

مستندسازی :  ایجاد مستندات لازم جهت اجرایی کردن روش ها و ایجاد گزارشات

اجرا: اجرا و به گردش درآوردن مستندات طراحی شده برای رسیدن به اهداف سازمانی

پایش و اصلاح :  ارزیابی کارایی روش ها و اصلاح در صورت نیاز

ممیزی داخلی

آموزش ایزو 10004

آموزش ایزو 10004 شامل دو سرفصل است :

آموزش الزامات ایزو 10004

آموزش ممیزی داخلی ایزو 10004

دوره آموزشی DNW   در محل سازمان/ شرکت  در طی دوره پیاده سازی استاندارد برگزار می گردد .

امکان برگزاری دوره آموزشی برای تمام متقاضیان در تمام شهر ها  ، با هماهنگی وجود دارد .

 

هدف  ایزو 10004

  • مشتری مداری
  • نظارت و سنجش رضایت مشتری
  • رویکرد فرآیندی
  • پیشرفت مستمر

 

مزایای 10004

  • سازماندهی فرایند رسیدگی به شکایات
  • بهبود کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات
  • بهبود مستمر
  • مستندسازی و ایجاد گزارش
  • به روز رسانی مدیریت شکایات
  • برآورده کردن نیازهای مشتری و الزامات قانونی
  • افزایش رضایت مشتری با ایجاد محیطی متمرکز بر مشتری
  • مشارکت و تعهد مدیریت ارشد از طریق کسب و استقرار کافی منابع، از جمله آموزش پرسنل.
  • شناخت و رسیدگی به نیازها و انتظارات مشتریان.
  • تجزیه و تحلیل و ارزیابی میزان رضایت مشتری به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمات، از جمله خدمات مشتری؛
  • ممیزی فرآیند سنجش رضایت مشتری
  • بررسی اثربخشی و کارایی فرآیند سنجش رضایت

همچنین شما میتوانید با مطالعه و بررسی صفحه گواهینامه ایزو از انواع ایزو و روند اخذ ایزو مطلع شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس

تهران خ شریعتی قلهک کوچه سجاد پلاک 70 واحد 9

ارتباط با ما

09123167870

021-22621530

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

طراحی و پشتیبانی  3klik.ir

تماس با ما