رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به پابرگ

ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002

ایزو 10002 یا گواهینامه ایزو 10002 استاندارد سیستم مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمای مدیریت شکایات مشتری است.

این استاندارد دستورالعمل هایی را برای فرآیند رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات و خدمات در یک سازمان، از جمله برنامه ریزی، طراحی، توسعه، بهره برداری، نگهداری و بهبود ارائه می دهد.

فرآیند رسیدگی به شکایات برای استفاده به عنوان یکی از فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت مناسب است.

متناسب با نیاز ها ی سازمان / شرکت ها هرچند سال یکبار با هدف کارایی بیشتر به روز رسانی می شود .

بسیاری سازمان ها و شرکت ها  برای ارتباط با سایرین الزام به اجرای الزامات آن دارند .

اخذ گواهینامه ایزو 10002

نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو توسط نهادهای اعتبار دهنده براساس الزامات استاندارد ایزو 17021 ارزیابی و تایید می شوند .

با آگاهی از روند اعتبار بخشی  شما می توانید تا حدودی از اعتبار مرجع صادرکننده آگاهی پیدا کنید .

در صورت عدم اطمینان از انتخاب مرجع یا هرگونه پرسش در زمینه استانداردهای ایزو کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند .

مرجع صدور DNW  مورد تایید ASCB  انگلستان و دارای مجوز از وزارت صنعت  می باشد .

ما  علاوه بر صدورگواهینامه ایزو ، تجربه و دانش در زمینه آموزش و همراهی در پیاده سازی و نگهداری  استانداردهای سیستم مدیریت  را دارا هستیم.

مشاوره ایزو 10002

ایزو 10002 برای استفاده توسط هر سازمانی صرف نظر از نوع یا اندازه آن، یا محصولات و خدماتی که ارائه می دهد در نظر گرفته شده است.

همچنین برای استفاده توسط سازمان ها در تمام بخش ها در نظر گرفته شده است.

ضمیمه B به طور خاص راهنمایی برای مشاغل کوچک ارائه می دهد.

مراحل پیاده سازی ایزو 10002 و هر استاندارد سیستم مدیریت به شرح زیر است :

گپ آنالیز : شناسایی سازمان و اهداف آن و تحلیل درست از فاصله بین وضعیت موجود و وضعیت موردانتظار

برنامه ریزی و طراحی :  طراحی  روش ها و فرآیندها  برای رسیدن به وضعیت مورد انتظار و اهداف

مستندسازی :  ایجاد مستندات لازم جهت اجرایی کردن روش ها و ایجاد گزارشات

اجرا: اجرا و به گردش درآوردن مستندات طراحی شده برای رسیدن به اهداف سازمانی

پایش و اصلاح :  ارزیابی کارایی روش ها و اصلاح در صورت نیاز

ممیزی داخلی

آموزش ایزو 10002

آموزش ایزو 10002 شامل دو سرفصل است :

آموزش الزامات ایزو 10002

آموزش ممیزی داخلی ایزو 10002

دوره آموزشی DNW   در محل سازمان/ شرکت  در طی دوره پیاده سازی استاندارد برگزار می گردد .

امکان برگزاری دوره آموزشی برای تمام متقاضیان در تمام شهر ها  ، با هماهنگی وجود دارد .

هدف گواهینامه 10002

مشتری مداری
مدیریت شکایات
رویکرد فرآیندی
پیشرفت مستمر

مزایای ایزو 10002

سازماندهی فرایند رسیدگی به شکایات
بهبود کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات
بهبود مستمر
مستندسازی و ایجاد گزارش
به روز رسانی مدیریت شکایات
برآورده کردن نیازهای مشتری و الزامات قانونی
افزایش رضایت مشتری با ایجاد محیطی متمرکز بر مشتری که برای بازخورد (از جمله شکایات) باز باشد، حل و فصل هر گونه شکایت دریافتی، و افزایش توانایی سازمان برای بهبود محصولات و خدمات خود، از جمله خدمات مشتری؛
مشارکت و تعهد مدیریت ارشد از طریق کسب و استقرار کافی منابع، از جمله آموزش پرسنل.
شناخت و رسیدگی به نیازها و انتظارات شاکیان.
ارائه یک فرآیند شکایت باز، مؤثر و با استفاده آسان برای شاکیان؛
تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمات، از جمله خدمات مشتری؛
ممیزی فرآیند رسیدگی به شکایات.
بررسی اثربخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات

همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از گواهینامه ایزو هم دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس

تهران خ شریعتی قلهک کوچه سجاد پلاک 70 واحد 9

ارتباط با ما

09123167870

021-22621530

شبکه های اجتماعی
خبرنامه

طراحی و پشتیبانی  3klik.ir

تماس با ما